Aile & Toplum Biseksim, ev arkadaşıma bir şey hissetmiyorum. Sorun olur mu? Zauberer Takip Et Xper 3 Yaş: 36 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Ev arkadaşıma o gözle bakmadım. Söylemelimiyim sizce Güncellemeler1 yıl O gözle bakmıyorum, o gözle bakmıyo olmamı sineye çekermi diyorum Biseksim, ev arkadaşıma bir şey hissetmiyorum. Sorun olur mu? Cevapla Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et
notallowed Takip Et Xper 6 Yaş: 22 , eic 100% 1 yıl ev arkadasın degil mi zaten guzel kardesim niye bi seyler hissetmiyo olmani sorun ediyosun 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) 1 yıl Zaten neden öyle bakasın ki?Senin biseks olduğunu biliyor mu? 0 6 Yorumla Zauberer 1 yıl Bilmiyo Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Yani eğer duruma bakışı normalse anlat. İleride erkek arkadaşını getirirsin eve. Yorumla Zauberer 1 yıl Bilemiyorum Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Sıkıntı olacak ne var ki? Yorumla Zauberer 1 yıl Homofobiktir belki Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Eğer öyle ise önceden yokla Yorumla
zionski Takip Et Xper 5 Yaş: 27 1 yıl Bir şey hissetmiyorsan söylemene gerek yok bence onu da kıllandırma hiç 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) 1 yıl Bir şey hissetmek mi zorundasin 0 1 Yorumla Zauberer 1 yıl Soru bu degildi Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
ev arkadasın degil mi zaten guzel kardesim niye bi seyler hissetmiyo olmani sorun ediyosun
Zaten neden öyle bakasın ki?
Senin biseks olduğunu biliyor mu?
Bilmiyo
Yani eğer duruma bakışı normalse anlat. İleride erkek arkadaşını getirirsin eve.
Bilemiyorum
Sıkıntı olacak ne var ki?
Homofobiktir belki
Eğer öyle ise önceden yokla
Bir şey hissetmiyorsan söylemene gerek yok bence onu da kıllandırma hiç
Şu biseksüelliği anlamayan tek benmiyim
Hayır ne gerek var
Bir şey hissetmek mi zorundasin
Soru bu degildi
Bişey hissetmenimi bekliyor
Hayır