Eşimin kızımıza verdiği isim eski sevgilisinin ismiymiş. Boşanma davası açtım, haksız mıyım?

Kafayı yemek üzereyim ya delircem ne bitmek bilmez eski yaraymis ya çok kötü hissettim bunca yıl emek verdim ona ve ailesine yaptığına bakın hiç miyim ya hiç misim
Güncellemeler
+1 yıl
Ben kocamı çok seviyordum su an berbat bir durumdayım aslında hiç yokmuşum başkası varmış
Eşimin kızımıza verdiği isim eski sevgilisinin ismiymiş. Boşanma davası açtım, haksız mıyım?
Cevapla