Kocam bazen eski eşinin adını sayıklıyor. Boşanmalı mıyım?

Biz evleneli 3 ay oluyor yeni evliyiz eşim çok iyi davranıyor bana ama bazen içiyor eski eşin ısmin sayıklıyor bazen uyurkende sayıklıyor beni bırakma diye bunu için boşanma noktası geldim çocuklar yok ağız alışkanlığı diyor 3 sene evli kalmışlar eski karısın hiç geçinemiyor muş sonra boşanmışlar neyse bu durum iyice canım sıkıyor sizce ağız alışkanlığı mi şimdi sayıkladı eski karısın adın diye delirecem bu durumdan artık yeni evliyiz yataklar ayırıyorum sinirden ağlıyorum ağız alışkanlığı ilgim yok diyor ama canım yakıyor bu durum resmen 3 kişiyimişim gibi geliyor yuvam yıkmak istemiyorum 😞

Güncellemeler
+1 yıl
Herkes güzel yorumlarından dolayı teşşekur ederim ailem yanına dönmek istememe sebebim çok kisatlayaci cahil bir ailem var onlaryken boğuluyorum resmen kisaltcayi
Kocam bazen eski eşinin adını sayıklıyor. Boşanmalı mıyım?
Cevapla