Evli olduğu hâlde boşandım diyor. bazı erkekler neden böyle?

1 gün çalıştığım iş yerinde ki abi , benim olduğumu bilmeden faceden yazdi. facebook da resmim, ismim falan fake. O yüzden beni tanıyamadı. Neyse sonra "ben siz evlisiniz diye biliyorum."dedim boşandığını söyledi. kendimi tanıttım. Neyse sonra beni tanıdı,"o tatlı kız sen misin dedi ve seni hiç unutmadım"dedi,"hımm niye."dedim ve engelledi. İnstagramini buldum kendi ismi ve eşinin ismi yazıyor kalpler falan... neden böyle yapıyor bazı erkekler, iyi ki beni engellemiş.1 gün çalıştık beraber iyi bir insandi böyle yapmasını yakıştıramadım

Evli olduğu hâlde boşandım diyor. bazı erkekler neden böyle?
Cevapla