Çocuklarıma eski sevgililerimin ismini koydum diye kocam boşanma davasi açmak istiyor? Abartmiyor mu?

Eşimle Allaha şükür 6 tane oğlumuz oldu.

Eşim çok mülayim, çok destekçi, anlayışlı biri.

Çocuklarımın adını hep ben koydum.

Eşim sağolsun sen ne istersen o olsun dedi.

Bende eski sevgililerimin ismini koydum her birine

Eşim bunu yeni öğrendi simdi beni boşamak istiyor

ne oldu adama anlamadım

karışmadı karışmadı durduk yere dellendi

nasil sakinleştirim adami?

Çocuklarıma eski sevgililerimin ismini koydum diye kocam boşanma davasi açmak istiyor? Abartmiyor mu?
Cevapla