Aldatma darp yok.3 aylık evliydik yemin ediyorum polise neden verdi ailesine gidip boşanma davası açtı. Onu dövüyormuşum şizofenmişim cinselliğim yokmuş dilekceye yazmış.2 aydır hiç ulaşmadım bende boşanma davası açtım. Şimdi instgramda fekten bana bu mesaj geldi Mesajdan anladığım suçlu benim. Ya polise verdin erkekliğime laf ettin dava açtın. Zaten kapıyı gözterdin.
Hayatta bi hedefniz olsun. Kimseye kendinizi ıspatlamaya çalışmayın. Bırak herkes seni oldğu gibi kabul etsin. kabul etmeye kapınız açık olsun. dünya malına sizden daha çok değer verene yolu açın. Sadece sizi hedef olarak seçip kazanıp çevresine ıspatlamaya çalışmışlar demek ki. =)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer