Boşanma davası açan eşim bana gönderme yapmış?

Aldatma darp yok.3 aylık evliydik yemin ediyorum polise neden verdi ailesine gidip boşanma davası açtı. Onu dövüyormuşum şizofenmişim cinselliğim yokmuş dilekceye yazmış.2 aydır hiç ulaşmadım bende boşanma davası açtım. Şimdi instgramda fekten bana bu mesaj geldi Mesajdan anladığım suçlu benim. Ya polise verdin erkekliğime laf ettin dava açtın. Zaten kapıyı gözterdin.

Hayatta bi hedefniz olsun. Kimseye kendinizi ıspatlamaya çalışmayın. Bırak herkes seni oldğu gibi kabul etsin. kabul etmeye kapınız açık olsun. dünya malına sizden daha çok değer verene yolu açın. Sadece sizi hedef olarak seçip kazanıp çevresine ıspatlamaya çalışmışlar demek ki. =)

Boşanma davası açan eşim bana gönderme yapmış?
Cevapla