3 yıllık ilişkimi bitirdim madde kullandığı için iyi mi yaptım sizce?

merhaba arkadaşlr hepinze iyi geceler gerçekten çok uğraştım ama bir türlü ne arkadaşlarından ne de maddeden vazgeçmedi çok yalvardı ama kendimi ailemi düşünmek zorunda kaldım korktum haksız mıyım?

3 yıllık ilişkimi bitirdim madde kullandığı için iyi mi yaptım sizce?
Cevapla