3 yıllık ilişkimi bitirdim sizce doğru mu yaptım içim acıyor?

3 yıl içinde çok ayrılıp barıştık hep ben bitiriyodum çünkü çoğu kez içime ona karşı hep bir soğukluk giriyordu hep çelişkideydim onun beni çok sevmesi bana iyi davranması benimde ona kıyamıyor oluşum bu kadar uzun sürmesine neden oldu ama iyi mi yaptım bilmiyorum bazı arkadaarım evlenince böyle olmazsın dediler bağlanırsn çok seversin dediler ama ben korktum yapamadım bitirdim iyi mi oldu kötü anlam veremiyorum.
3 yıllık ilişkimi bitirdim sizce doğru mu yaptım içim acıyor?
Cevapla