
Yansıtırım
Yansıtmam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Ben şöyle yansıtırdım yani sevgilim ile çekildiğim fotoğrafları nasıl yalnızken çekilip atıyorsam o şekilde atardım. özellikle görgüsüzlük yapıp bakın sevgilim oldu demezdim yani bunun reklamını yapan tiplerden değilim bu çok itici bence.
Aynen kararında 😌🌸
tabi ki :) :)
Çekinmem beraber olduğumuz kareleri elbette paylaşırım ama herkesin gözüne de sokmam yani aha benim sevgilim var diye :D gerek yok böyle şeylere.
Heh aynen abartılmadan 😄
Kendi sevgimi, aşkımı içimde ve onla yaşarım yani Sosyal medya anılarımızın durduğu yer olur en fazla yoksa birilerinin görmesi önemli değil yani :D
Teşekkür Ederim 🍫🍀
Yansıtmam nazar falan değer şimdi 😾
Al bu da 2. nazar boncuğum çitlembik 🧿
1. sini yorumda senle aynı endişeye sahip olan başka birine verdim 🤭
Niye bu saate kadar uyumadın 😂
Arkadaşımla konuşuyodum 😂🫠
Ama gözlerim kapanıyo zatennn
Sosyal medyam yok çokk şükür. KS var bi tek burada da yayınlamam bağğğzıları gibi. Çok itici. İnsanları kıskandırmaya çalışıyor gibiler ama farkında değiller çok çocuksu olduklarının. Neyse bana göre sevgilisini paylaşanlar çok aptaIIar.
Evet yaa bazıları abartıyo gibi
Bilmiyorlar ki asla mutlu olamayacaklar 😂 böyleleri mutlu olamaz bence
Mutlu olurlar mı olmazlar mı bilemiyorum ama anı yaşamak lazım ben bunu şuna benzetiyorum gezmecelerdeyken sürekli fotoğraf çekileceğine rüzgarı yakala, araştır, düşle, keşfet, öğren. Arada böyle fotoğraflamalık kareler olur onu ölümsüzleştir.. Her şeyi çekmeye gerek yok 😂
Her türlüsüne karşıyım. Benim bakış açımı duysan yuh dersin belki ama kıl oluyorum sevgili görünce ben -_-
Biliom bennn sevgilisi olanları direk engelliyodun bi sorumda öyle demiştin sırf senin için sevimden ayrıldım dermişim 😂
😂 gösterilmesi hoşuma gitmiyor ondan. Bebeğimmmm sen mutlu ol seni üzeni ben naparım biliyor musun. Kendimdense sevdiklerimi korurum bu beni mutlu eder
Haklısın bebekim yaa boş ver biz yine biz bize takılalım milletin derdi bizi mi gerdi 😌
Yine görürsem engellicem gözüme sokulması hoşuma gitmiyor 😂 ben zaten sizdeyim bi yere gitmeye de niyetim yokkk 😍
😍😍😂😂
Cevap
9Cevap
Sevgilisini yansıtan insanlar başka insanları kıskandırma cabasında oldukları özünde mutsuz ve aşağılık kompleksli insanların yapacağı şeydir ben yapmazdım bu kadar kalitesiz duruma düşmem büyük konuşmiyacağım ama yapmam.
Bakalım bakalım..
Yansıtırım ama çok gözede sokmam nispet olur gibi, ha nazar değer yok biri yazar aldatır falan umrumda olmaz kendisi kaybeder. d
Kesinlikle katılıyorum seni aldatanın ya da o tarz bir şeye yeltenenin beyninde ciddi sorunlar olmalı 😾
Demek ki varmış birilerinin beyninde sorun. d
boş ver kader ortağıyız. d senin de dediğin gibi onlar kaybeder
Sosyal medyam yok. Olsaydı da ilişki yüzük takma aşamasına gelmeden kendisini ilan etmezdim herhalde.
Her şeyin adım adım ilerlemesi en güzeli😌
Hayır ya hiç benlik değil, ben gizli yaşarım kimse bilmesin hem kimsenin bilmesine de gerek yok shsjdjd
Sevgilisiyle story atan tarih atan ben yapmacık buluyorum 😃
Evet yaa onlar aşırıya kaçıyolar
karşılıklı olur bu işler. Paylaşılacaksa iki taraf da paylaşır.
Bu bakış açısı da doğru
Yansıtmamayı tercih ederim
Gizli kalmak iyidir her zaman dostum
Gizlilik önemli tabii
Tabiki
İnsanların bilmesine gerek yok yani ben öyle düşünüyorum
Hayatımda yer ediniyorsa paylaşmaktan çekinmem..
Evet haklısınız
Yansıtmam normalde bir kere yaptım bunu
Hata mıydı
Öyleymiş
Genelde Sokarım Milletin Gözüne 😂😂
Kıskansınlar diye mi 😂
Yansıtırım. yoksa sevgili demem.
🤭🤭
Peh
Yansıtırım.
Aaa ben seni daha önce görmüş müydümm
Görmüşsündür mutlaka. 😂
Yansıtmazdım.
Ben de çok gerek olmadığı kanısındayım
Aynen.
Yansıtırım
Evet 🤭
Hayır
Niye
Evet
Neye evet
Nazara inanırım.
O zaman benden sanaaa 🧿
Yansıtmam çünkü nazar değiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?