Genel olarak internette belli edermisniz kendinizi paylaşırmısınız vs. ?
ben arkadaşlığımı bile belli etmem geçtim romantik ilişkiyi.
Genel olarak internette belli edermisniz kendinizi paylaşırmısınız vs. ?
ben arkadaşlığımı bile belli etmem geçtim romantik ilişkiyi.
Benim en nefret ettiğim şey bu yüzden, Benim için, aşkımı sosyal medyada açıkça yaşamam. Hatta arkadaşlıklarımı bile çok belli etmem, romantik ilişkileri geçtim. Özel hayatımı paylaşmak yerine, kendime saklamayı tercih ediyorum. Ne olacak ki kime neyin gösterişini yapacağım.
Hic sevmiyorum sosyal medyada paylasim yapmayi aski meski hic paylaşmam. Ama kadinlar bayiliyor böyle seylere ben paylaşım yapmasam da yapmisim kadar oldurturlar
Hahahahahhaah
özel hayatımı her yerde açık etmeyi sevmem. çok mu önemli başkaları için benim kiminle ne olduğum ne yaptığım. paylaşanlara bir şey demem ama gösteriş için yapanlar mide bulandırıcı
Cevap
23Cevap
ben reklamını yapmam aşkın
İnsanların gözüne sokmam ama bir sevdiceğim olduğunu da saklamam. Bekar gibi takılıp ilişkiyi gizlemekte çaplık elametidir
Hayır. Kıskananlar olur. Gözü değen olur. Gerek yok böyle şeylere. En son bir fotoğraf paylaştığımda 5 dakika geçmeden denize uçmuştum. 🤕😂
Evet yaşıyorum.. Gizli saklı şeyleri sevmem.. Altından her zaman bişeyler çıkıyor.. Net olmak iyidir..
Yani sevgilim olduğunu herkes bilir ama bunu da çarşaf çarşaf belli etmem
Herkesin gözüne sokmaya gerek yok. Sevgilim olduğunu bilmeleri yeterli.
Paylaşırım ama herşeyi paylaşmam. Yıldızım cok düşük hemen nazara geliyorum
Hayatımı başkalarına gösteriş yapmak için yaşamam. Çevrem zaten bilir.
Hayır gerek yok ama saklama gibi bir çabaya da girmem tabi
Hayır asla nazara inanıyorum bir de zaten gösterişe gerek yok evlenirsek zaten ilan ederiz 🤣
Hayır KS dışinda sosyal medya kullanmıyorum burası da geçici kapatmayı düşünüyorum
hayır instagramda kimse yakın çevremden çözemez ilişkim var mı yok my
Burada da var vıcık vıcık dolaşıyorlar ortalıkta hemen engelliyorum ikisini de Görmemişin oğlu olmuş tutmuş s***** kopartmış
İlişkimin olduğu belli ederim. Ama pek paylaşım yapmam. Aşkımı reelde yaşarım.
Yaşıyorum elimden geldiği kadar
Allah nazarlardan korusun Amin
😍❤️
Amin teşekkür ederiz.. ☺️
Buralarda olmam tamamen o kişi odaklı olurum
👏🏻👏🏻👏🏻
Doğrusu o zaten
Bilmiyorum, ilişkinin derecesine bağlı.
Kalp kapanır her şey orada kalır
Hayır hepsi gösteriş yapmam
Yok yaşayamam
Hayır. Gerek görmüyorum.
Çok olmamalı ama azda olmamalı ortasında
çok saçma geliyor bana
Aşkımı genellikle gizli yaşamayı tercih ederim
Belli etmem çünkü kem gözlü insanlar var
Yok ya gösteriş seven birisi değilim
bi ıcecoffe de bana ısmarlar mısın
Nişan fotoğrafını koyardım herhalde
asla paylaşmam bana özel
Hayır ne gerek var
nadiren paylaşıyorum
Nazar değer.
Hayır
Hayrerr
Yok gizli
Yaşarız
Olabilir
Ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?