İlişki uzmanlarından taktik istiyorum, sizce ne yapabilirim?

Bir kızdan hoşlanıyordum 2 aydır çalıştığı yere sürekli gidiyordum 5 gündür aramız baya iyi wp den konuşuyoruz ama benim hiç sevgilim olmadı bu yaşıma kadar çünkü kimseye bu kadar bağlanmadım oda pek sevgi görmemiş gibi gözüküyor hem aile tarafından hem çevresinden aralarda ufak övgü gibisinden konuşmalarda sözler söylüyorum ama oda karşılık veriyor olumlu ama biraz buluşuncada ne yapıcağımı pek bilmiyorum siz olsanız ne konu hakkında konuşurdunuz nasıl davranırdınız
İlişki uzmanlarından taktik istiyorum, sizce ne yapabilirim?
Cevapla