Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Selamlar,
Bazen evren bizi kaybetmek ile sınar. Sürekli ve sürekli aynı tekrarları yaşarız. Ben bunun bir sınav olduğunu düşünürüm. İllaki bir gün istediğimiz elde edeceğiz. Bu yüzden umutsuzluğa kapılmaya gerek yok. Ne demiş şair?
"Hep denedin, hep yenildin. Olsun. Gene dene, gene yenil. Daha iyi yenil."
Cevap
5Cevap
Bence bir süre sonra umutsuzluk. çünkü insan yorulur artık.
Umutsuzluk, insanın hevesi kırılır.
Neyi kaybettiğimize bağlı
akışına bırakma hissi neyse o
Hırs getirir tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?