Ne derslerimi takip ediyorum derslere gitmiyorum ne kendimle ilgileniyorum hayattan bikmis gibiyim kendimi begenmiyorum ne istediğimi de bilmiyorum ne yapmam gerekiyor benim?
Evden dışarı çıkmaya korkuyorum
Ne derslerimi takip ediyorum derslere gitmiyorum ne kendimle ilgileniyorum hayattan bikmis gibiyim kendimi begenmiyorum ne istediğimi de bilmiyorum ne yapmam gerekiyor benim?
Evden dışarı çıkmaya korkuyorum
Kesinlikle bir profesyonelden yardım almalısın.
Geciktirmeye gelmez. Bir psikoloğa gidiyosun ve kendine geliyorsun. İnsanlar belli dönemlerde böyle sorunlar yaşayabilir.
Bende bir dönem böyle sıkıntıya düşmüştüm. Tek seansta konuşarak olayı çözdük. Bence geciktirmeden randevu alıyorsun :)
Terapiye de denedim aklıma saçma sapan düşünceler geliyordu terapiden sonra 4 seans zor durdum buna
Başka birisinden yardım almayı denedin mi? Bu işler yardımsız olmaz bak.
Evet bir arkadaşım vardı ama bu gibi şeyleri bana karşı kullandiklarindan artık kimseyle konuşmak istemiyorum
Bir arkadaşla konuşmayacaksın ki ama. Hem nasıl kullanmak ya çok saçma bir hareket. Sen kimseye koz verme profesyonel bir insandan yardım al. Gerisi hallolur boş ver.
Bugun de ders vardı gitmedim terapiste gittim o olmadı başka birini denesen diyorum evin yanında biri var reklami iyi telfonlari bile acmiyorlar çözemedim bende ne yapacağımı bilemiyorum artık
Lisede Caliskan biriyken şimdi böyle olmam insanlardan kacmam kendimi ezik gibi hisetmem hayata olan enerjimi somuruyor
Sen bayaa bir yıpranmışsın geçmiş olsun bu kadar karamsar olma. Gerek yok
Yani evet 19 yaşındayım yaşadığım bikac şey yüzünden (travma diyelim) böyle bir durumdayım ve hersey durmus gibi bir ilerleme yok hatta gunden güne daha da kötü oluyor hersey
Yani geçmiş şeyleri terapiye konuştum belki iyilesirim diye her kime anlattiysam kendimi kötü hisetiriyor bu bana çözüm sunmuyorlar çünkü boş boş dinliyorum herkes kafasında göre bisey diyor
O zaman kendin coz diyeceksin burada da şöyle bir sıkıntı var kendi kararlarımı vermekte zorlanıyorum
Cevap
2Cevap
Arkadaş edin. Hali hazırda bulunduğun durum seni bu hale getirmiş. Yeni insanalr tanı. Seni bu duruma sokan insana veya aktiviteleri belirle arane mesafe koy. İşe yarıcak görüceksin
Şimdi şöyle bir sebebi var bunun uniye geçen sene biri yüzünden gidememistim sürekli takip etmesi bakışları üstünde olması beni çok korkuttugundan eski travmalarimi hatirlatiyordu
Yeni bir hayata başladım derken eskiden olan tatsiz olayları hatirlatti bana hep ve bunun geç farkına vardım ve onu tekrar gorurum diye derse gitmiyorum çünkü hala merak ediyormus beni
Sadece bakışları mı? Sözlü taciz falan var mı?
Hayır yok ama rahatsız ediyordu yani nereye gitsem bakıyor sınıfta yolda ede giderken vs
Eve*
Kendine bi erkek arkadaş grubu bulabilrsin. Neden erkek arkadaş grubu diye soracak olursan en azından kendini güvende hissedersin. Senden uzaklaşması bi ihtimal artar. Verebileceğim tek tavsiyem bu olabilir
Erkek kardeşimle aynı sınıfta okuyoruz benim arkadaş cevreme yaklasmani istemiyorum diyor
Erkek kardeşin eli öpülesi insanmış. Ciddiyim. Biliyor demekki arkadaşlarını. Peki olaylsrı kardeşine anlattın mı?
Evet anlattım herseyimi biliyor zaten
Ona da hak veriyorum beni elde etmek için onunla arkadaş oluyorlar bu yüzden o da haklı ama çözümü nedir bunun ben kızlarla da konuşamıyorum
Anladım. Yani dedğim gibi aklma bişey gelmiyor başka
😔Peki sagol
Rica ederim de bişey yapamadım. Keşke yardımım dokunabilseydi
Evet zaten çıkarıyorum bu şeyden ne yapacağımı bilmiyorum
Bir sure oyle kalman en iyisi olur. Herseyden uzak bir kafani dinlemelisin. Social medyan varsa bunu da bir sure dondurmani tavsiye ederim
1 senedir derslere gitmiyorum zaten
Nedeni nedir
?
Diğer yorumlarda var bakabilirsin
Yazsan olmaz mi
Şimdi şöyle bir sebebi var bunun uniye geçen sene biri yüzünden gidememistim sürekli takip etmesi bakışları üstünde olması beni çok korkuttugundan eski travmalarimi hatirlatiyordu
Yeni bir hayata başladım derken eskiden olan tatsiz olayları hatirlatti bana hep ve bunun geç farkına vardım ve onu tekrar gorurum diye derse gitmiyorum çünkü hala merak ediyormus beni
Seni seviyor mu yani
Sanmıyorum sapık gibi daha çok
Uzak dur öyleyse
Bu yüzden derslere giremiyorum işte
Bana ulaş istersen
👍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?