Kısıtlamak veya tamamen serbest bırakmak, bunlar doğru şeyler mi?

Arkadaşlar ben işin içerisinden çıkamadım. Bu kız erkek farketmeksizin sorulmuş bir soru bunu baştan söyliyim.

Şimdi kısıtlayınca gerici olunuyor ve gerçekten hani eğlenmene izin verilmiyor. Serbest bırakınca ne kadar değer sevsen bile bir yerde seni çok net terk ediyor, aldatıyor. Sitede, magazinde örnekleri mevcut.

Yani demem o ki ya bu kısıtlamak veya tamamen serbest bırakmak bunun orta yolu yok mu? Hangisi doğru?

Kısıtlamak veya tamamen serbest bırakmak, bunlar doğru şeyler mi?
Cevapla