Karım olsaydın seni ya tağa bağlardım ne demek?

Arkadaşlar İnternetten biriyle tanıştım adamla görüntülü konuşma yapıyoruz. Dün ne olduysa birden sen benim karım olsan seni yatağa bağlar silerdim bırakmazdım dedi. Sizce sapık mı yoksa aşırı mı arzuluyor beni. Seviyor olabilir mi? Çok istiyor belli. Karısı olduğumu falan düşünüyor belli ki. Siz ne düşünüyorsunuz

Karım olsaydın seni ya tağa bağlardım ne demek?
Cevapla