2 yıllık ilişkimde sürekli sorunlar yaşıyoruz. Bu durumu nasıl sıfırlarız?

2 yıldır çok güzel bir ilişkim var ve ciddiyete dönüştü aileler tanıştı ve istemeye gelecekler ailelerden yana hiç bir problem yok ama bizim aramız da ki sorunlar bitmiyor her diğer ilişkilerden farklı ilişkimiz çünkü normalde her şey heves vs ilişki başın da olur bizim ilk zamanlarımız kötüyken birbirimize aşık olduğumuzu yeni anlamaya başladık ve tüm ilkler birlikte yaşandı genel ilişkilerde olan sorunlar tabi ama herşeye çok takılıyor çok zor geldik buralara çok yıprandık düştük kalktık hiç bir engel yokken sorunlar bitmiyor ve artık ikimiz de suçluluk duyuyoruz bitse iyi olacakmış gibi bir yandan da bitsin istemiyoruz düzeltmek için uğraşırken diğer gün başka problem çıkıyor ve büyüyor bize çok zarar veriyor sorunlar nasıl yoluna sokabilirim bu durumu artık sorunların yorgunluğunu taşıyorum ve çok yıpranmaya başladık defalarca söyle yapalım böyle yapalım diye konuştuk ama sanki konuşmak işe yaramıyor ya da farklı bir şey oluyor bilmiyorum. Bu durumu nasıl yoluna sokabilirim emeğimiz çöp olsun istemiyoruz.
2 yıllık ilişkimde sürekli sorunlar yaşıyoruz. Bu durumu nasıl sıfırlarız?
Cevapla