Nişanlımla aramda sıkıntılar sorunlar var, nasıl çözebiliriz?

İlişkimizin ilk başlarında birbirimizi alttan alırdık kırmazdık sesimizi yükseltmezdik falan ama artık özellikte nişan sonrası birbirimize tahammülümüz yokmuş gibi herşeye yükselir herşeye kavga çıkarır olduk ayrıyetten şikayetçi olduğum mevzulardan biri ilişkimizin başlarında hep yanımda ol herşeyim seninle olsun birlikte yapalım herşeyi diyen kız şimdi kendi çemberim olsun istiyorum kendim de vakit geçireyim her şeyde sen olma yanımda arkadaşlarıma da vakit ayırayım aileme de vakit ayırayım bunalıyorum falan demeye başladı sıkıntı nedir sizce

Nişanlımla aramda sıkıntılar sorunlar var, nasıl çözebiliriz?
Cevapla