Burclarımız asırı uyumsuzmus diye soylenmedik laf kalmadı?

açıkçası burclarla ilgisi olmayanlar direkt yorumsuz gecse sevinirim
ben boga burcu o da yay erkegi
ben kime soylesem olmaz olmaz yok toksik olur cok kavga olur falan filan bir tane duzgun yorum gelmedi.
peki bizde durumlar nasıl acıkcası flort baslangıcı gibi ve onume gelen herkes olmaz diyor yani o kadar mı uyumsuzuz aslında muhabbet sarıyor
Burclarımız asırı uyumsuzmus diye soylenmedik laf kalmadı?
Cevapla