Evlilik istemeyen sevgilimi terk ettim, pişmanım, sizce doğru mu yaptım?

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar ben biriyle ciddi ilişki yaşamaya başladim yaklaşık bir sene kadar sonra evlilikten vazgeçti bana güvenmediği için ama bana hiçbir zaman söylemedi yeni öğrendim bende istemediğim halde onu terketmistim çünkü güvenim kırılmıştı ne yapacağımı bilmiyordum sonra pişman oldum ama artık bana dönmedi beni hep suçladı gittiğim için sizce yorumlarınız nedir zaman tanimam gerekirmiydi doğrumu yaptım bu arada aramızda yaş farkı vardı
Evlilik istemeyen sevgilimi terk ettim, pişmanım, sizce doğru mu yaptım?
Cevapla