Sevgilimden sırf ona layık değilim diye ayrıldım. Doğru mu yaptım?

Sevgilim mankenlik yapiyodu. Uzun boylu kaslı yakışıklı bir çocuk tu. Ben ise çirkin erkek gibi kısa boylu bir kızım. Birbirimizi seviyoduk hatta ben onu öyle sevdimki sırf onun iyiliği için ona layik olmadigim icin ayrildim ondan. Daha iyilerini layık olduğunu düşündüğüm için. Beni ilerde aldatmasindan korktuğum için. Iyi mi yaptım sizce? Benim durumumda olan var mı içinizde?
Sevgilimden sırf ona layık değilim diye ayrıldım. Doğru mu yaptım?
Cevapla