Ona haksızlık mı ettim sizce insnalar neden bu kadar nankör?

Her gün konuştuğum birisi vardı ben aramasam bile niye aramiyorsun diyen birisiydi bana şu saatte arayacağm diyip dönmeyen birisiydi bin defa yaptı uyardım gene ayrı dün patladım seni artık aramayacağım diye zamanımı sana verdim dedi hep ama inanmadım ona maddi yöndede çok yardım ettim insan bin tane iyiliği değilde neden kötülüğü görür telefon numaramı başkasına vermiş bilinçsiz şekilde yine üstemeledim herkes ona ihanet etmiş ben etmeyeyim dedim neden böyle neden kıymet yok değer yok

Ona haksızlık mı ettim sizce insnalar neden bu kadar nankör?
Cevapla