Öncelikle bundan 3 sene önce bir ilişkim oldu. En son o ayrıldı ve yaklaşık 1 ay sonra benim yakın kız arkadaşımla çıktı ve ben ve kız düşman olduk aramız çok kötü oldu. Eski sevgilimden nefret ediyorumdum tam 1 sene boyunca onu görmedim görmekte istememiştim tam umudumu kestim karşıma çıktı ve gerçekten çok kötü oldu aradan baya zaman geçmişti sonra beni seviyormuş dedikuduları çıktı benimle barışmak istedi ben istemedim arkadaş kalmak istedi ben istemedim ama yine aynı şeyleri yapar diye korktum her neyse benden sonraki kızla 1.5 sene çıktılar ve bizde yaklaşık 3 senedir ayrıyız şimdi arkadaşça konuşuyoruz. Ama facebook hesabından evi bana çok yakıın istesem görürüm. Bana kimi sevdiğimi sordu bende onu sevdiğmii söyledim oda başkasını sev dedi bende inandın mı sen dedim oda yok dedi ben sen kimi seviyorun dedim oda kimseyi dedi bende tamam dedim şimdi havadan sudan konuşuyoruz bana akşam akşam dışarı çıkma falan diyor işte o çocukla konuşma falan diyor sizce bunun ama ne? Tekrardan biz olur muyuz?
Güncellemeler
+1 yıl
2 dk okuyun sadece ne olur sanki.
Güncellemeler
+1 yıl
İmkansız gibi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar