Biz tekrar biz olamaz mıyız? İmkansız gibi bir şey mi oldu bu?

Öncelikle bundan 3 sene önce bir ilişkim oldu. En son o ayrıldı ve yaklaşık 1 ay sonra benim yakın kız arkadaşımla çıktı ve ben ve kız düşman olduk aramız çok kötü oldu. Eski sevgilimden nefret ediyorumdum tam 1 sene boyunca onu görmedim görmekte istememiştim tam umudumu kestim karşıma çıktı ve gerçekten çok kötü oldu aradan baya zaman geçmişti sonra beni seviyormuş dedikuduları çıktı benimle barışmak istedi ben istemedim arkadaş kalmak istedi ben istemedim ama yine aynı şeyleri yapar diye korktum her neyse benden sonraki kızla 1.5 sene çıktılar ve bizde yaklaşık 3 senedir ayrıyız şimdi arkadaşça konuşuyoruz. Ama facebook hesabından evi bana çok yakıın istesem görürüm. Bana kimi sevdiğimi sordu bende onu sevdiğmii söyledim oda başkasını sev dedi bende inandın mı sen dedim oda yok dedi ben sen kimi seviyorun dedim oda kimseyi dedi bende tamam dedim şimdi havadan sudan konuşuyoruz bana akşam akşam dışarı çıkma falan diyor işte o çocukla konuşma falan diyor sizce bunun ama ne? Tekrardan biz olur muyuz?
Güncellemeler
+1 yıl
2 dk okuyun sadece ne olur sanki.
Güncellemeler
+1 yıl
İmkansız gibi
Biz tekrar biz olamaz mıyız? İmkansız gibi bir şey mi oldu bu?
Cevapla