Ayrıldığınız birinin doğum gününü kutlamak aptallık mıdır?

Sizi üzdü ayrıldınız doğum günü için plan yapıyodunuz şimdi yaklaşıyor doğum ğünü sizin dg yaptığının altında kalmamak için mesaj atmak aptallıkmıdır?

Ayrıldığınız birinin doğum gününü kutlamak aptallık mıdır?
Cevapla