Eski sevgilinin doğum gününü kutlamak mantıklı mı, yoksa uzak mı durmalı?

1 ay once ayrıldık. ayrılmadan 2gun once cok seviyoduk birbirimizi ama bir tartısma yasandı ve hem benim hem de onun hataları yuzunden ayrıldıktan sonra beni artık sevmedigini soyledi ben de halen sevdigimi hatalarımın ayrılık amacıyla olmadıgını acıkladım ama bitmisti. bu hafta biriyle flortlesmeye basladım ve eski sevgilim de biliyor bunu.1hafta sonra da eski sevgilimin dogum gunu var kutlamak geliyor icimden napmam gerek

Eski sevgilinin doğum gününü kutlamak mantıklı mı, yoksa uzak mı durmalı?
Cevapla