Nişanlımla çok güzel bir gün geçirmek ve akşamında ayrılmak istediğimi söyleyeceğim, beni güzel hatırlasın istiyorum yanlış mıyım?

Biz onunla ünite tanıştık 3 yıl sevgiliyiz bir buçuk yılda nişanını kaldık kendisi kesinlikle kötü bir insan değil özellikle ailesinin etkisinde çok kalıyor kendi hayatını ve bizi 2 plana atıyor onu çok seviyorum ama evlilik için uygun olmadığına karar verdim ikimiz için evlenmemiz yanlış olur 25 Ocak bizim çıkma yıl dönümümüz dediğim gibi biz onunla çok güzel günler geçirdik onun aklına çıkma yıl dönümümüzde son bir defa güzel gibi bir gün geçirmek istiyorum En sevdiğimiz yerlere gidelim benim bir poğaça var çok sever onu bile yapıp götüreceğim sonra da sakince bitirmemiz gerektiğini söyleyeceğim ben öyle diğer insanlar gibi bağırış çağırış kavga kıyamet ayrılmak istemiyorum nankörlük olur çok güzel günler geçirdik onun hatırına böyle bir şey yapmayı düşünüyorum maksadım kesinlikle trip değildir vallahi kafamda bitmiş bir ilişkidir böyle yapmayı düşünüyorum sizce nasıl beni hatıralarında güzel hatırlamasını istiyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Güzel bir gün derken kimsenin aklına kötü bir şey gelmesin arkadaşla bir gün demek istedim mesela onun çok sevdiği bir poğaça var onu yapar götürürüm yeriz içeriz orada söylerim ayrılmak istediğimi çevreme bakıyorum Barış çağırış kavga gürültü çirkef insanlardan tiksiniyorum kimsenin aklında öyle kalmak istemem
Güncellemeler
+1 yıl
Çıkma yıldönümünde bir araya gelmemizin sebebi şu an farklı şehirlerdeyiz sadece yıldönümümüzde bir araya geleceğiz o yüzden
Nişanlımla çok güzel bir gün geçirmek ve akşamında ayrılmak istediğimi söyleyeceğim, beni güzel hatırlasın istiyorum yanlış mıyım?
Cevapla