29.05'te eşimle 1. yıldönümümüz. Eşimin kardeşine kız istemeye gidilecek, gitmek istemiyorum ayıp olur mu?

Ya gerçi ayıp olsa ne olmasa ne o umrumda değil de 😔 1. yıldönümümüz diye çok heves etmiştim arkadaşlar ya. Eğer kutlayamayıp bende kız istemeye gidersem yemin ederim moralim bozulduğundan orada bile ağlayasım gelir ne yapıcam hiç bilmiyorum.
29.05'te eşimle 1. yıldönümümüz. Eşimin kardeşine kız istemeye gidilecek, gitmek istemiyorum ayıp olur mu?
Cevapla