Nişanlımla ayrılmadan önce onunla son kez güzel bir gün geçirmek istiyorum yanlış mıyım?

3 yıl sevgiliyiz bir buçuk yılda nişanlıyız o kesinlikle kötü bir insan değil özellikle ailesinin etkisinde çok kalıyor kimseye hayır diyemiyor kendi hayatını ve bizi 2 plana atıyor onu çok seviyorum ama evlilik için uygun olmadığına karar verdim 25 Ocak bizim çıkma yıl dönümümüz dediğim gibi biz onunla çok güzel günler geçirdik çıkma yıl dönümümüzde son bir defa güzel gibi bir gün geçirmek istiyorum 2,5 saatlik yoldan gelecek zaten En sevdiğimiz yerlere gidelim onun beğendiği bir spor ayakkabı var Türkiye'de satış yok abd'den getirttim onu da vereceğim benim bir poğaça var çok sever onu bile yapıp götüreceğim sonra da sakince bitirmemiz gerektiğini söyleyeceğim ben öyle diğer insanlar gibi bağırış çağırış kavga kıyamet ayrılmak istemiyorum nankörlük olur çok güzel günler geçirdik onun hatırına böyle bir şey yapmayı düşünüyorum maksadım kesinlikle trip değildir vallahi kafamda bitmiş bir ilişkidir böyle yapmayı düşünüyorum sizce nasıl beni hatıralarında güzel hatırlamasını

Güncellemeler
+1 yıl
Çok süper soru sormuşum kafam karışık bir yarısı olur mantıklı diyor bir yarısı olmaz diyor deli olacağım
Nişanlımla ayrılmadan önce onunla son kez güzel bir gün geçirmek istiyorum yanlış mıyım?
Cevapla