Yakında nişanımız olacaktı ama ben ayrılmak istiyorum. Sizce haklı mıyım?

Görücü usulü tanıştık iyi ve düzgün bir çocuktu ama ben tanımadan asla kabul edemem dedim o yüzden tanışma yoluna girdik 3 ay olacak nerdeyse baya görüştük ve iyi anlaşmaya başladık, ve ondan gerçekten etkilenmeye ve hoşlanmaya başladım, geçen gün tamam dedim razı oldum yani buna ona dedim o da işte hazırlıklara başlayalım dedim , ben elbise bakıyordum nişan için bi elbise attım ona çok açık ve ultra mini bunu almak istiyorum ama öyle şakasına atmıştım asla giyeceğim bişey değildi hatta atarken ne bilim kıskanır seni kimse böyle görsün istemem der hoşuma gider diye attım, bana tam şunu dedi "eğer fiziğin böyle olsaydı giyerdin" aşırı derecede bozuldum ki fiziğim de asla kötü sayılmaz, sonra güldü şaka yaptım alınma dedi, bende ona dedim ki tamam git fiziği öyle olan birini bul ve ona giydir bunu, sonra yazdı hep kaç kez aradı açmadım, bu durumdan aileme bahsettim alınganlık yaptığımı söylüyorlar ama ben gerçekten çok incindim , napmalıyım
Yakında nişanımız olacaktı ama ben ayrılmak istiyorum. Sizce haklı mıyım?
Cevapla