Nişanlıma bir tokat geçirdim, haksız mıyım böyle soru sorulur mu?

Biz iki yıl önce nişanlıydık ve daha sonra ayrıldık. Ve ben başkası ile sözlendim ama unutamadığım için ayrıldık. Ve eski nişanlım bana geçen ay geldi bensiz yapamadığını söyledi zaten hala ona aşıktım ve barıştık bu sefer düğün tarihi ev her şey hazır. Ve benim ilkim oydu bizim aramızda o şeyler olmuştu. Dün otururken ben sana bir şey sormak istiyorum dedi sor dedim benden sonra birisi ile sözlenmişsin ya onunlada y.. ttın mı hala tek erkeğin miyim bu benim canımı yakacak bir konu olabilir kaldıramam dedi ama sorarken kıp kırmızı buna bir tokat geçirdim nasıl düşünürsün sen böyle bir şey dedim özür dilerim çok şükür deyip boynuma sarıldı siz olsanız ne yaparsınız

Nişanlıma bir tokat geçirdim, haksız mıyım böyle soru sorulur mu?
Cevapla