Nişanlıyım, kaynanama karşı yanlış mı düşünüyorum?

Kaynanam bayrama 2 hafta kala beni aradı ve bana sizin oralarda bayramlık alma adeti var mı ister misin sanada alalım mı dedi bende bilmiyorum eğer diğer gelinlere hoşaldıysanız banada alın eğer müsait olursanız dedim. (ki bizdede öyle bir adet vardır ama ben özellikle arayıp istemem zaten kendim aldım ama düşünüp araması hoşuma gitti açıkçası) sonra iftara gittiğimiz sırada akrabalar kaynanamın bana ne aldığını sordular bende bu olayı anlattım hepsi garipsediler çünkü bunun denmesine bile gerek yok gidip alınır dediler. Neyse bayram oldu kaynanam hiç aramadı sormadı bile. Daha önce iki gelin almış onlara herşeyi yaptığına adım gibi eminim ama bana ne nişanda bisey taktı ne bayramda bisey aldı sizce beni sevmiyor mu? Buna karşılık nasıl davranmalıyım?

Nişanlıyım, kaynanama karşı yanlış mı düşünüyorum?
Cevapla