manyak derken bazi olaylar oluyor ya onlari kast ediyorum
Sevistigi kizin fotolarini goruntulerini saklama hastaligi bu olayin gercek yuzu ne cok merak ediyorum neden bu insanlar bunu yapar ve ciddiler mi ki ben sanmıyorum ama bazi kizlarda ise yariyor sanirim bu siz ne düşünüyorsunuz
Bende de biri vardı iyi ki çok bisey olmadı onunla neyse ama o sonra korktu ve geri cekildi heryerden engelledi korkusundan
Erkeklere soğuyorum bu yüzden
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Ya bunu ancan pisikopat olanlar yapar daha fazla onunla sevgili olmasada tehtidit edip sahip ol aya çalışacak ama bence üstğne gisildiğinde anca deli olanlar göndere bilir diye düşünüyorum
Ben de öyle düşünüyorum ifsalanmak evet istemem ama korktuğum şey bu değil daha çok şiddet gostermesi vs bu olabilir mi ki acaba
Dün ksde biri böyle bir paylasim yapmıştı
Ya insanalr kafayı yemiş
Ne atmış yapamaz kimse yapamaz ki ya ifşalamaz yani
Ben ne bileyim
Tehdit edildigini biliyorum bicok erkek yapıyor genelde ergen olanlar
Yani arkamca konusuyorsa da konussun başkalarını yanında falan
Hoşuma gitmez ama yani buna engel olamam ama şu diğer şiddet vs zorla bisey yapmasi beni korkutuyor
Yapmaz onu anca kafayı yemesi lazım mesela kızın ona vermemesi lazım istediğinde zorla videolarını tehtit edip zorla sahip olması dövme olmaz ama onu yapamazlar ya
Bunu kayda alması art niyet olduğunu gösterir zaten neden izin verdin ki
Onla büyük bise olmadı zaten kendisi iletişimi de kesti korkmustu ama bazıları ksden görüyorum büyük olaylar yasamislar
Işte sorun şu ki izin vermeleri.. Bunu ilerde kullanacağını bilmesi gerekir
Gizli yapıyor belki nebilim ben valla
Oda Olabilir..
Zaten evine gitmek en büyük hata
Bence erkek rahat olmalı yoksa yapmam ben asla midem kalkiyor
Neyi yapmazsın anlamadim
Iliski
Bu tip şeyler soğutuyor beni kendine guveni olmayan erkekleri görünce
O konuda sorun yok. hic bir şey den çekinmem o konuda
Gözüm karadır
Şantaj yapanlari diyorum ben
Sevdigimede o güveni veririm yanımda kimse laf edemez
O gerizkalilar kendine güveni olmayan asalak topluluğu
Kaybetme korkusu olan ya da karşısındakini istediği zaman cinsel olarak kullanmak için yapan denyolar
Evet tek korktuğum bunu yayinlamasi değil diğer olaylar
Noldu ki özelden kondom?
Konusalim olacakti
?
Gunumuzdeki bazı olaylar işte
Seninde var mı resim onun elinde
Kimin ben genel sordum soruyu
Hayatımda biri yok Şu an
Anladm
Günümüz bozuk bazı güzel kardeşim yüzünden hepimiz damga yiyoruz
Bicok erkek böyle bana göre %70belki daha fazlasi
Böyle olanların hepsinin geçmişini...
Ksde görüyorum hep iste sevgiliydik sonra böyle oldu falan durduk yere içime korku saldi bu kızlar ya
Korkma güzelim ya
Evet bende anlamıyorum yani amaç ne böyle bir karaktersizlik neden yaparlar bilmiyorum.
🤷🏻♀️sanki istese yapmicaz gibi eheheh
eksksmamsmms bana denk gelmiyor.
Sen davet et onu hazirla güven olustur
Davet edecek yer yok ki :)
Nasıl yok ben yer olarak demedim
Yani ailemle yaşıyorum nerde yapabilirim?
Kızın evinde
Yani konuştuklarımda genelde ailesiyle yaşıyor bugüne kadar davet eden kızla tanışmadım zaten.
O zaman ya gizlin yapcan ya da beklicen aileni
Beklemek zor benlik sorun yok başka yerlerde olur ama yapacak kız yok.
Kız bul o zaman ilk önce eğlenceli biri ol yani sırf cinsellik olacaksa kızlar sorunlu bir erkek istemez çünkü
Yaşıtım kızlar senin gibi düşünse keşke.
Düşünür düşünür neden düşünmesi bu kızlar ne ki ya Yunnan tanrilarinin kızı mi
Biraz öyle sanıyorlar kendilerini bu yüzden bayağıdır sevgilim yok.
Kendini gelistirmis erkek olunca kızlar yapılır senden
Yapisir
Bilmiyorum ya ben çok değişik düşünüyorum.
🤷🏻♀️bilemem yani çevrendekilerle alakali o zaman
Galiba öyle çare internet gibi...
ruh hastası kişiler tehdid şantajla ugrasır
Bunları nasıl ayır edicez peki
basta genelde belli olmaz ama zamanla konusarak kişiliginde kaba kuvvet insanlara zorla birsey yaptırma istegi gibi seyler varsa tahmin edersin
👍🏻haklısın evet ben de öyle düşünüyorum ama ksde bikiz vardı ilk başta öyle biri değildi diyor Ben acikca bu soruyu o yüzden sordum
basına ne gelmiş peki
ilk basta öyle durmazlar ama konusturarak soru sorarak hayatını anlattırarak anlarsın sana karsı istedigini elde edene kadar iyi duracaktır zaten
o kendi kendini anlatırsa davranıslarından örnekle
mesela der bir gun filan işimi falana yaptıracaktım önce yapmam dedi söyle ettim yaptırdım böyle ettim yaptırdım cesaretei varsa yapmasın gibi örneklerle kendi kendini anlattıkça tahmin edersin
Bundan bu çıkarım yapmadım hiç çünkü anlamıyorum bu insanları ne dediğini mantigini anlamiyordum sanırım anlamadığım kisilerden uzak durmaliyim
yani şüpelenirsen kaç
Ya şöyle soyleyim ben mesela trde 1 sene falan oldu kalmam daha yeni anlıyorum bu seyleri
Bizdekilerin ne olduğunu biliyorum ama burada hala tam bilemiyorum yani kimle yasanir kimle olmaz diye
%80cozdum ama şu olaylar hala biraz korkutuyor tabi o yüzden en iyisi bence de dediğin gibi supelenirsen kaç ahhaha
istersen takipp ett benii ordan konusalım yazması daha kolay olur
tam olarak karsındakinin davranıslarını anlatırsın ona göre tahminimi söylerim
şu an öyle biri yok ama olur eskileri de konuşmak istemem ama tepkilerini falan olur konusuruz
Mal erkek işi
Evet bunları nasıl anlarız peki alnina da yazmiyor :((
Evet okuman varsa
? Nasıl beynim yandi
Gel konuşalım
Gerçekler baya
Ne amaca yapıyor bunu mantiklari yok bu insanlarin
Başına geldimi senin nasıl anliyon öyle biri olmadığını karşındaki erkeğin ben güvenmiyorum artik