Bir erkeğe 3. sınıfta çıkma teklifi etmedim diye çok pişmanım napıcam?

10 yıl önce çocuğa keşke teklif etseydim diye çok üzülüyorum ve çocuğun hiç bi hesabı yok ne yapcağım. 😣 çok yakışıjlıydı daa
Bir erkeğe 3. sınıfta çıkma teklifi etmedim diye çok pişmanım napıcam?
Cevapla