Veterinerlik mezunuyum, 87 puan aldım ama atanamadım. Bir süre çalışmıştım ama şu an evdeyim, çalışmıyorum. Güzelim, açığım. Bugün bir misafir oğluyla geldi, ben bilmiyorum, annem söyledi niyetlerini. Sonra Bodrum'da inşaatta çalışıyormuş çocuk. Eve girdim, herkes sohbet ediyordu içeride, bu çocuk da yemek yiyordu mutfakta, utandı beni görünce. Merhaba dedi, ben de merhaba, hoş geldin dedim. Sonra 3 saat erkek kardeşim onu esir aldı, beraber oyun oynadılar bilgisayarda ama çok sessiz sakindi. Gidince annem dedi, fena kazanmıyor, yakışıklı, seni beğenmiş, istiyor dedi. Lise mezunu dedim, kızım ne yapacaksın diplomayı, bir konuş dedi. Ben de hiç belli etmedi bak niyetini dedim, güldü annem. Gidersin Bodrum'a fena mı olur dedi. Sizce şans vermeli miyim, kültür farkı olur mu aramızda? Yakışıklı da çocuktu, sessizdi, lise mezunu, sadece inşaatta çalışıyor.
2 ay

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer