Sınıfımdan bir çocuğa istek attım ve kabul etmedi. Rezil mi olmuşumdur?

Çocuğun arkadaş grubu var bi de.5 gün bekletti 5 günün sonunda geri çektim kapalıyım bana o yüzden bakmamıştır ve bu olay geçen sene aralık ayınds olmuştu bu sene ise yani 8 ay okullar depremden dolayı tatil olup birbirimizi hiç görmedikten sonra beni her gördüğünde kısa bir bakıyor
Sınıfımdan bir çocuğa istek attım ve kabul etmedi. Rezil mi olmuşumdur?
Cevapla