Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! O kadar hazırlandığınız buluşmaya eşofmanla gelse bozulur musunuz?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
Yeter ki gelsin bozulmam. şu an keşke sevgilim olsa diyorum. eşofman ile gelse de sorun olmazdı.
Ben dış görünüşte ne giydigine pek önem vermem, absürt olmadıgı sürece. Pasaklımı, titiz mi ona bakarım. İyi giyinipte daha totosunu yıkayamayanlar var maalesef. 😅
İlk sefer mi?
Yapmayın arkadaşlar. Eğer birlikte sportif bir aktivite yapılmayacaksa, hiç bir zaman eşofman olmaz. Eşofman günlük giyisi değildir. Ne ilk seferi, ne son seferi... Olmaz.
Daha kötüleri var 😀 adam pamuklanmış kazak ile gelmişti jdjdjd
Ahahah
Pamuklanmis kazak ne hanım apla
@AsabiÖküz Eskilikten hani kazak tiftik tiftik olur ya o işte ablam sjdj
Belki adam fakirdir parası yoktur yeni kazak almaya. 🤪
@AsabiÖküz Hıç aklima gelmemisti bak üzüldüm simdi sjdjdj
Vicdansız garı 🤔
🤪*
En azından bir kot beklerim yani. Evet tarzı belki eşofmandır ama biraz daha özenilmek, değer görmek isterim. 🫡🤷🏻♀️
Herkes istediği gibi hazırlanıp istediğini giyebilmeli bu iki taraf için de geçerli
Öyle rahat ediyorsa çokta umursamam tabi hep olmazsa daha iyi
Fark etmez rahat olmak lazım Paris Hilton yok ya karşımızda 😂
Pijamayla gelseymişsin derim şakayla karışık. Hoş değil
Hayır bozulmam demek ki spor giyinmeyi seviyor diye düşünürüm sorun olmaz
Hayır benim gibi rahatına düşkün diye düşünürdüm takılmazdım şahsen
Benim kadınım etek ya da elbise ile gelmeli buluşmaya. Değilse kavga çıkarırım
ben bi ara shortla bile gitmistim bozulmustu tabi laf sokmustu bende hatamı anlamıstım tabi
Yukarda ki eşofman çok şık yalnız... tabi ki ciddi giyinmek gerek
Yani insan değer verdiğine özenmek ister güzel görünmek ister belli ki önemsiyor
Önemsemiyor *
Eger bu takimi giyerse şık duruyor. Ama alalade giyinirsesikinti
Yani açıkçası çok da hoş olmaz önem vermediğini düşünürüm
Piknik alanı az ötede derdim onu orada öylece birakirdim şaka şaka ben içine bakarım dışına değil fark etmez pek de benim için
Büyük ihtimalle karşındaki kişi egoist birisi ciddiye almıyor karşısındaki kişiyi ben her halimle iyiyim izlenimi veriyor yol yakınken ayrıl.
sen profıldekı gıbı ugrasmıssın o ıse 2 dk da hazır kötu durum ya
Biraz hoş olmaz özensiz durur. En azından jean gömlek veya sweat kombini yapabilirdi.
geldiği gibi kalkar giderim
Kendi saygısı der geçerim.
Ilk buluşmaysa bozulurum degılse normal
Takılmam böyle şeylere.
Hayır tabikide ama özel biryereyse hoş olmazz
Böyle bir kıyafetle gelsin basım üstüne 🙂😂
keko sanırım :D
Git üstünü değiş öyle gel diye geri yollarım
Elbette o ne öyle spora gelir gibi ayip
İlk izlenim önemli olduğu için - olur
Pekte takılmamak lazim
Kimle buluşmaya gidiyonda
bozulmam
Sen bozulur musun
İkinciye buluşmam
Hayır bozulmam
Bozulurum.