Bir erkekle tanıştım ve her buluştuğumuzda içiyoruz böyle ilişki sürer mi?

İki aydır bir çocukla konuşuyoruz , ama her buluştuğumuzda içiyoruz , ben bu durumdan hiç mutlu değilim bu yüzden ona dün akşam mesaj attım benden uzak dur bana hiç iyi gelmiyorsun diye kısa bir arama yaptı hemen kapattı bir daha da mesaj falan atmadı.. ama ben onu galiba seviyorum

Bir erkekle tanıştım ve her buluştuğumuzda içiyoruz böyle ilişki sürer mi?
Cevapla