Iyice tanıdıktan sonra beraber olmak niye erkeklere tuhaf geliyor?

Savunmaları da şu , iki insan isterse yaşar o an nasıl gelişiyorsa. Oyle değil işte daha once tanımadan etmeden aşık olup yaşadım köpek gibi pişmanım. Oyle biri olduğunu bilseydim parmağimın ucuna dokundurtmazdım.
Anlayışlı biri beni bulur mu dersiniz bu konuda bana baskı kurmayan, ne zaman istersen o zaman olsun diyen nikaha kadar bile bekleyebilecek erkek var mıdır?
Hiç sanmam gunumuzde erkekler uçkur derdinde. Çok iyi tanımadan beraber olmak istemiyorum.
Iyice tanıdıktan sonra beraber olmak niye erkeklere tuhaf geliyor?
Cevapla