Savunmaları da şu , iki insan isterse yaşar o an nasıl gelişiyorsa. Oyle değil işte daha once tanımadan etmeden aşık olup yaşadım köpek gibi pişmanım. Oyle biri olduğunu bilseydim parmağimın ucuna dokundurtmazdım.
Anlayışlı biri beni bulur mu dersiniz bu konuda bana baskı kurmayan, ne zaman istersen o zaman olsun diyen nikaha kadar bile bekleyebilecek erkek var mıdır?
Hiç sanmam gunumuzde erkekler uçkur derdinde. Çok iyi tanımadan beraber olmak istemiyorum.
Anlayışlı biri beni bulur mu dersiniz bu konuda bana baskı kurmayan, ne zaman istersen o zaman olsun diyen nikaha kadar bile bekleyebilecek erkek var mıdır?
Hiç sanmam gunumuzde erkekler uçkur derdinde. Çok iyi tanımadan beraber olmak istemiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer