Yanında giyince sorun yok fakat post veya story attığım da deliriyor. Beğendiği gönderilerde ki kızlar hep bu tarz giyiyor. Şimdi sorun bende mi?

Yanında giyince sorun yok fakat post veya story attığım da deliriyor. Beğendiği gönderilerde ki kızlar hep bu tarz giyiyor. Şimdi sorun bende mi?

Kusura bakma ben de onun yerinde olsam ben de seni bu şekilde fotoğraf paylaşırsan ben de seni konuşturmazdım sonuçta bir sevgilin var sosyal medyadaki herkese göstereceğini sevgiline göster sevgilin yorum yapsın eğer ki onun yorumu senin için önemliyse
Cevap
13Cevap
Klasik erkek ya. Madem kıskanıyorsun o zaman beğenme böyle kızları.
kıyafet fazla kapalı bence
Gitmeseydin zahmet olmuş
Hiç bir şey yok sadece memelerin açıkta
Hic birsey yok bence kimse kimsenin giyimine karısamaz hatta kiminle sevistigine bile
İki yüzlü olmasaydı haklı derdim
Çıplak gezeydin
Ben olsam direk ayrılırdım
Sorunda orada zaten bir şey yok, elbise nerde
Fake
Çok ta bişey yol
Abartmış
sen paylaş burada da normal gayet
Ne yok ki
Yobaz
Bu senin mi
Bu kıyafet normal kı
Troll musun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?