Bitmiş bir ilişkiden sonra verdiğin emeğe mi üzülürsün yoksa geçen zamana mı?

Genel olarak hangi taraf seni daha çok üzüyor?

Bitmiş bir ilişkiden sonra verdiğin emeğe mi üzülürsün yoksa geçen zamana mı?
Bitmiş bir ilişkiden sonra verdiğin emeğe mi üzülürsün yoksa geçen zamana mı?
Cevapla