AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
97Cevap
Bence erken senden yaşça büyükse de ileride pişman olursun
Bence gayet ideal erken değil
Erken bence dicem de başıma gelir şimdi 😂 yani canım bence şu an sözlü olmanız lazım 23-24 yaşında evlilik olması lazım tabi karşı tarafın yaşi kaç o önemli. Çünkü şu an delidolusun sen gençsin var birazdaha zamanin
Evliliğin yaşı yoktur bence 80 yaşındaki adamla 20 yaşındaki kız evlendiriliyor ya da kendi rızasıyla parası var diye evleniyor
Çocuk evliliği diye beni linclemeyin burada evliliğin yaşı yok diye dediğim için
tüm hazırlıklar yapılmış artık sormak için geç kaldın bence ama erken bir yaş. Umarı mutlu olursunuz
Evlenince maddi anlamda geçim sıkıntısı yaşamayacağınıza ve mental anlamda birbirinizle anlaşabileceğinize eminseniz hiç bir evlilikte kolay kolay sorun yaşanmaz. Bugününüzü o zamanda yaşayabiliyorsanız beklemenin zaten anlamı yoo 😊
Bence yaşın gayet ideal
Ve yani doğru kişiyi bulduysan ertememelisin
Hayat zaten kısa sonsuza kadar yaşayacakmış gibi düşünmeyi bırakmalıyız bence
Yaş degilde kendini hazır hissetmek önemli ama yinede erken çünkü bekarlik çok farklı bisey evlilik çok ayri ama cok bi etkisi olmaz zaten kendini hazır hissediyorsan
Nasıl evleniyonuz nasıl birini bulup güveniyorsunuz ben daha birini bulamadım bileee neyse kardeşim valla bulduysan kaçırma evlen direkt bu devirde sevgili bulmak çok zor 😂
Aynı yaştayız ve ben de evlenecem galibaaa skdkdkd
güzel insan sence bunu sormak için fazla geç değil mi?
seviyorsan eğer yaş erken değil, kafa dengiyseniz beraber yaşarsınız hayatı gezer yer içer tecrübe edinirsiniz
Bence günümüz şartlarında oldukça erken bir yaş kadın için evlilik yaşı 26-27 olmalı umarım hak ettiğin hayatı yaşarsın ama eğer ki kafanda bu tarz şüpheler varsa ailene danışmalısın
çok erken olduğunu düşünüyorum, evlilik için gerekli olgunluğa sahip olduğunu düşüyor musun yoksa olursa olur olmazsa boşanırım kafası mı bir de bu var
Kendi fikrimi söyliyim canım ben de 20 uaşımda severek evlendim. O senin hazır olup olmamana bağlı bence yaşın hiçbir önemi yok. her şey evliliğe hazır hissetmekle başlar
Asla asla bu hatayı yapma 20'li yaş sonlarına doğru yap çünkü daha 21 yaşındasın ve o kadar yaşayacağın bir gençlik var ki önünde yani 29 gibi evlenmelisin çünkü yaşın çok genç
Tanımadığın binlerce kişiye özel hayatınla ilgili böyle bir soru yöneltmen, alacağın cevapların seni mutsuz etmesinden başka bir işe yaramayacağını düşünüyorum.
Kardeşimin eşi 20 yaşındaydı evlendiklerinde şu an iki yıl oldu ve bir oğulları oldu. Bence yapabileceğine inanıyorsan erken değil. Mutluluklar dilerim 🥰
Çok gençsin daha yani acele etme derim. Pişman olan ya da içinde gençliğimi yaşayamadım diye içinde ukte kalan insanlar tanıdım. Yine de hayat sizin.
Bende 21 yasinda evlendim Evleneli beş ay oluyor. İyi ki evlenmişim. yaşça en kucuk gelin olduğum icin de bir ayrı seviyorlar. İslam dininde de durumunuz elverişli ise fazla beklemeden evlenin deniyor
Bende 20 yaşında evlendim şu an 21 yaşındayım gayet güzel gidiyo evliliğim eşim 30 yaşında benden oldukça büyük ama böyle radikal kararlar hayatta çok mutlu ediyo bence
Evet yaş olarak erken belki evlilik sorumluluğunu kaldıramayan bilirsin kendini keşfetme yaşında bambaşka bir görev üstleniyorsun
Bence daha erken ve bana kalırsa herkes hayatına bı düzen oturtmalı maddi manevi sonra evlilik düşünmeli ve 21 yaş çok erken
Sen kendini hazır hissetmen önemli ve sevgilinle birbirinizi tanımanız birbirinizden emin olmanız gerekli...
18 yaşında evlendim hayatımın hatasını yapdım şimdiki aklım olsaydı hiç evlenmezdim ya da 30 dan once evlenmezdim
Hislerine göre hareket etme düşün bence maddiyat bu zamanda çok önemli herşeyini tamamlayıp evlenmek daha mantıklı
Bence bu soru kişiden kişiye değişir. Bana sorarsan erken. Ama hayata da erken atıldıysan normal bir yaş
Evlen gitsin ölüp gideceksin zaten istedigini yap istedigin gibi yasa evlendin diye hayatin bitmis olmuyor boyle gorurseniz evliligi
şu an 22 yaşındayım 20 yaşında evlendim ne farkeder ki iki üç yaş büyük olunca biisi farketmiyo dert etme herkesin kendi tercihi sen nasıl istersen o
Erken bence üzgünüm ama biraz acele etmişsin sanki. Yasıtların üniversitede hayatını yasarken evlenmek... Bilmiyorum
Normalde erken bir yaş ama doğru kişiyi bulduğunuza eminseniz bir an önce hayatı paylaşmaya başlamak güzel olabilir.
Karşındaki kisiyi seviyorsan ve mutlu olcagini dusunuyorsan neden olmasin ki asiri erken bi yas degil bence
Çok ama çok erken. Evlilik için belli bir olgunluk gerekiyor. Ben 23 yaşındayım daha bir 4-5 sene boyunca evlilik düşünmüyorum.
Bence erken önünde uzun bir hayat var ve sen hayatını sevdiğin adama bağlıyorsun yine de sen bilirsin
Gençliğine yazıkkkk etme eyleme😉ilerde pişman olursun gençliğimi yaşayamadım dıye evlilik sorumluluğunu almak kolay degıl değmez gençliğine
Bende 21 yaşındayım ve bana çok erken geliyor ama bu senin kararın kendini hazır hissediyorsan olabilir.
Doğru kişi olduğunu düşünüyorsan zaman mekan kavramına bakma Doğru dürüst işinde insan nadir kalmış artık
Evet erken ama insan sevdiği kişiyle aynı evde yaşayınca başka olur diye düşünüyorum ayriyetten yaş farkı da önemli
Bence çok erken ben 33yasinda evlendim belki bana ondan erken geliyor😃
Bence seviyorsan evlen gitsin yarının yokmuş gibi yaşamalısın
yaşın ideal. Öncelikle düşünmen gereken evliliğe hazır mısın?
Cok erken bari 25 olaydin gencligin baharinda en guzel yillarinda…
Bence erken biraz minimum 25 27 yaş aralığı evlenmek için iyi
Bence erken ama sen bilirsin eğer sevdiysen ve ona güveniyorsan neden olmasın
Bence değil doğru kişi olduğunu düşünüyosan neden olmasın
erken değil benim yan çar 28 yaşında evde kaldı :D
Eğer birbirinizi seviyorsanız ve birbirinize güveniyorsanız erken değil bence
Yaşa takılma hayatının aşkını bulduysan oh miss bende 21 yaşındayım biri olsa net evlenirim.
Evliliğin yasi yok bence ikili tarafında anlama varsa sorun yok
Sana mutluluklar dilerim ama bence daha gençsin ve ilerde çocuk olduğunda ona bakabilecek misin?
Ben 17 yaşındayım bu sene nişan takıp 2 sene sonra evlenmeyi düşünüyorum sen erken diyosun 💆
bir kız için ideal bence. ama erkek için erken bana göre.
evet cok erken. daha hayatı görmedin bile.. üzülüyorum böyle yaslarda kızları gorunce
Bence olabilir bi yaş karşindaki kişiye de bağlı tabiki uyum konusunda falan
Eyer karşı cins senden oldukça büyükse veya küçük değilse olmaz
hemen çocuk yapmazsan sıkıntı yok. evlen bekleyince de bişey olmuyo
Hayır knk çok iyi milletin ne dediğine bakma seni caydırrlar
Kime göre erken kime göre geç bu tamamen sana ve istediğine bağlı
ben 19 da evlendim o da 21 yasindaydi, beraber büyüyoz shsjskskd
Senin hayatın senin seçimlerinn ama ekonomik bağımsızlığını almadan evlenme
bence çok erken bi yaş gençliğini yaşa aklını kullan derim