Selamlar,
Günümüz evlenme yaş ortalamasına bakarsan birazcık erken gibi görünüyor. Fakat genel dünya ortalamasına göre bence şu anda tam ideal yaştasın. Burada önemli olan evlenmek istediğin insan gerçekten de seni tamamlayacak insan mı? Ya da şöyle sorayım sen gerçekten şu anda evlenmek istiyor musun? Bu soruların cevapları evet ise o zaman evlendiğin yaşın çok bir önemi yok tabii reşit olduktan sonra. Sadece sana verebileceğim son tavsiye evlenir evlenmez hemen çocuk yapma işine girişmemen.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 9,3b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba, tabi ki bu kişinin kendisini ne kadar hazır hissettiği ile alakalı bir durum gibi görünebilir ama maddi, manevi tam olarak hazır olabilmek adına bence erken bir yaş. Hayattan beklentiyle de alakalı bir durum aslında bu durum.. Yani daha okul ve iş durumları yoluna girmeden böyle bir karar almak ileride pişman olmanıza yol açabilir. Keşke dememek için kendi hayatınıza olabildiğince şekil vermeniz taraftarıyım. Kendi ayaklarınızın üzerinde bağımsız bir şekilde durduktan sonra ve kimseye maddi manevi muhtaç olmadıktan sonra ve hayatta keşke şunları da yaşasaymışım demeden evliliğe adım atmanızı öneririm. Tabi ki seçim sizin.. Umarım pişmanlık duymadan huzurlu bir hayat sürersiniz.. Keyifli günler..
10 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba, evet günümüzde bu yaşlarda evlenmek sadece kadın için değil, aynı zamanda erkek için de oldukça erken ama eğer karşınızdaki insana yeterince güveniyorsanız, birbirinizi gerçekten seviyorsanız bir mesele yok. Evlilikte bazen problemler olabilir ama eğer aranızda güçlü bir iletişim varsa bunları halledebilirsiniz. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
95Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılEvet çok erken bir yaş
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYaşın oldukça genç hayatında amacını keşfedil gerçekleştirdiğin emin olmadan hayatın adına böyle büyük bir kararı aldığından emin olmalısın. Evliliğin yaşı yok tabi ki ama sorumluluk açısından erken olduğunu düşünüyorum. Önceliğin kendin olmalı. Hayattan beklentini belirlemen ne isteyip ne istemediğini keşfetmen lazım. Hayatını kazanman ve kendini tanıman gereken bir yaştasın. Evlilik ilerleyen zamanda da gerçekleştirebileceğin bir şey olduğunu unutmamalısın. Evlendiğin erkeği ne derece tanıyorsun aynı evin içinde anlaşabileceğin biri mi? Sevgililikten çok farklı olduğunu bilmen gerekir. Karşındaki kişi için de bu söylediklerim geçerli. Kendini gerçekleştirmemiş keşfetmemiş biriyse bunu birlikte yapmanız gerekecek. Hayallerinizi karşılıklı destekliyor olmalısınız. Hayat sadece evlilikten ibaret değil. Kendini tanıyamamış biri seni ne kadar tanıyabilir bunu sorgulamalısın. Sevgi aşk bir yana bir evi geçindirebilmek de devreye girecek yani ekonomik kısmını da hesap etmelisin. Umarım kendin için en doğru kararı verirsin.
👌00 Yorumla
+1 yılBence yaşın gayet ideal bir sorun yok. Burada önemli nokta ise evliliğe hazır mısın veya eşin olacak kişi hazır mı yani ikinizde evlilik için hazırsanız bence bir sorun yok. Evlilik sonuçta çocuk oyuncağı değil bir sorumluluk altına giriyorsunuz artık başınızda aileniz olmayacak aynı evde yaşamakta çok farklı bir şey bunları göz önünde bulundurmak önemli yani yaşından daha çok bu etkenler önemli..
30 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba
Şöyle ki günümüze bakarsak evet yaşın küçük evlilik için ama genel olarak bakıldığında ideal yaştasın gibi düşünülebilir şöyle yaş olarak düşünmeyelim de gerçekten kendini evliliği hazır hissediyor musun evliliğin sorumluluğunu alabilecek misin karşındaki kişiyle anlaşabilecek misin yani aslında yaş olarak değil de beyin olarak hazır mısın buna gerçekten bunlar önemli
00 Yorumla - Çocuk & Ebeveyn+1 yıl
Merhaba; öncelikle tebrik ediyorum sizi. Hepimiz kadar sizde ilk yetişkinlik dönemlerimiz de ( 17-22 yaş arası ) olduğumuz kadar cesursunuz. Bu dönemde; kariyer planları, ülke değiştirme vb büyük kararların alındığı dönemdir desek yanılmış olmayız her halde. Bu dönemde alacakları önemli kararlar öncesi genç yetişkinlerin kendilerine şu soruları sorması istenir genellikle
📌Hayatınızdaki en önemli şey ne?
📌 Hedefleriniz?
📌 İyi bir yaşamı nasıl tanımlarsınız
…
Kendinize verdiğiniz cevaplar de evlilik olumsuz bir koşul olarak görünmüyorsa tebrik ediyorum.
Ama eğer “evliliği” hedef, umut ve “iyi bir yaşam” için olumsuz bir koşul olarak görüyorsanız evlilik kararınızı tekrar gözden geçirmenizi tavsiye ederim.
Sevgiler00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılİstemiyorsan ve içine sinmiyorsa asla kabul edip susmamalısın. Türkiye'de evlilik bir an önce çoluk çocuk sahibi olmak sözde aile ya da çift olmak gibi gözükse de öyle değil. evlilikte henüz doğru düzgün tanımadığın birinin ailen sana danismadan seni o kişiye emanet ediyorsa bir de bunu yani ailenin senin fikrini almadqn evlendirildigini karşındaki adam da biliyorsa hayatın boyunca ordan oraya itip kakılırsın. Senin ne istediğinin pek bir önemi olmaz. Şimdi düşün lütfen. Hayatın boyunca sana saygi duyan ve senin fikirlerini önemseyen insanlarla mi olmak istersin yoksa onun bunun aklına göre hareket edip herşeye kader deyip geçip sonrasında da pişman mı olmak istersin? Lütfen bunu bir düşün
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılAranızda yaş farkı varsa ileride sorun olacak evet 21 yaş çok erken bir yaş benim için çünkü insan bu zamanlarda okuyup, geziyor birşeyler keşfediyor. Evlilik sorumluluğu alacak bir yaş değil tabi ki artık gençler 19 yaşına girince evlenmeye başlıyor çevremde öyle oldu mesela.
Şimdi Nişan yapıp 24 yaşında evlilik deha yerine oturmuş olacaktı.
her şey hazırsa ailen izin verdiyse ne diyim artık.
01 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 725 cevap paylaştı. Yaşın küçük evlilik için maddi manevi kendinizi hazır hissediyormusunuz ev gecindiriceksiniz herturlu sıkıntıların üstesinden gelebileceğinize inaniyormusunuz bunlar önemli şeyler sevgi aşk kadar önemli hatta hayatınız geçim derdinden ibaret olacak emin olun ekonomi belli rahat yaşantınız varsa sorun değil ona göre iyi karar verin derim sadece mutluluklar dilerim şimdiden
10 YorumlaYa ne erkeni, niye erken olsun yanında sevdiğin güvendiğin adam olduktan sonra. Ben şimdiki mantığı hiç anlamıyorum, 30 yaşına kadar kırk tane sevgili değiştir ama sakın evlenme, maazallah boşanırsın... Ha sevgiliden ayrıldın ha boşandın? Diğerinde en azından resmi ilişki, aile olmuşsun, öbürü dost hayatı.
Sen erken diyenleri boş ver. Sadece yanındakinden emin ol. Yarı yolda bırakmayan, sadakatli olan, seni çok seven ve kuracağınız aileye sahip çıkacak biri olsun.10 Yorumla
+1 yılBence söz için ideal.
Ben 22 de söz.
23 te nişan.
24 te evlilik diye bakıyorum.
ya da bi sene daha kaydırabilirsin.
23 söz.
24 nişan.
25 evlilik.
Ama bence 25 i geçmemeli. Çocuğunla genç bir baba, genç bir anne olarak ilgilenmek çok daha iyi zannımca.00 Yorumla
+1 yılerken derken?
neye göre erken
bana çok saçma bir soru
bu gibi durumlar hedefleri olan kişileri bağlar.
iş okul kariyer bunlar bitmemiş hedefler tutturulamamş ise erken derim ben.
ama eve oturup acaba erken mi yaa diye populist yaklaşımda isen geç Bile00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 453 cevap paylaştı.
+1 yılEvlendiğin kişiyle alakalı iyi dürüst işinde gücünde bir insansa zamanla sevebilirsin yok gözü dışarda sürekli alkol alan gözü dışarda biriyse mutsuz olursun son güne kadar iyice tanımaya çalış başkasının ne dediğini önemseme nikah masasında bile mutlu olmayacağını düşünürsen boz işi
00 Yorumla Madem ki rızan dışında ve madem ki elinde bir telefon var hayatını zindana çevirmek yerine elinde ki telefonu kullanıp şikayetçi olmaya ne dersin, evet bu durumda hayatın gene zorlaşacak ama ömrünün belki sonuna kadar belki bir yerine kadar istemediğin sevmediğin bir erkekle aynı yastığa baş koymak zorunda kalmayacaksın lütfen bu durumdan kurtulmak için hızlı bir alternatif yol bul kendine.
00 YorumlaKesinlikle erken bir yaş değil. O olgunluğa vardıysanız. Düzgün bir hayat yaşamak istiyorsanız kesinlikle çok güzel bir yaş. Yani bu durum kimine göre tam zamanı kimine göre erken olabilir. İyi bir ailen olacağına inanıyorsan çok güzel zamanlar. Yoksa bazı şeylere geç kalabiliyor insan. Ben 25 civarı çok istedim olmadı. Sonra maalesef bu zamana kadar da olamadı. Düzgün güzel aileleri görünce insan imreniyor :)
00 Yorumla
+1 yılBenim babam bile 27 yaşında evlenmiş. O cahiliye devrinde düşün hangi aklı başında insan evlenir ki bu yaşta? Sonra ya aldatılıyor ya da aldatıyorsunuz bunun sebebi de kendini tanımayan kişilerin evlenmesidir. Daha bir dur git kariyer yap ne koca derdindesiniz. Anlamadım gitti. Elinizden kapmıyorlar her yer erkek dolu zaten.
00 Yorumla
+1 yılYani iki taraf icinde dusunmek gerekirse aslinda erken yaşta evlenmek gayet güzel bir sey fakat ekonomik yönden hem erkeği hem de kadini zorluyacak ise ertelenmesi daha makul olur gibi me geliyor
Ekonomik bir sıkıntı yok ise her sey gayet güzel ise ekonomik yönden, bu sefer de cinsel hayati düşünmek gerekiyor sonuçta bir ömür gecireceksiniz mantiginizin uyduğu kadar ten uyumunuz var mi bunlari da bilmeniz de fayda var
Ayrıca genellikle ilerleyen zamanlar da yaşanan problemler yüzünden erkek ve kadinin ilgisi dişariya artiyor bu durumun da kolay kolay yaşanmamasi icin erkek sosyal hayata doydu mu ve ya kadın sosyal hayata doydumu bunlari sorgulamak gerekir
Eger burdaki ve şu saatte aklima gelmeyen bazı etkenler yok ise bir sorun yok gibime geliyor00 Yorumla
+1 yılHiç erken değil. Yaşın büyüdükçe insan beğenmemeye başlayacaksın. Hepsini geç 30 yaşında anne olsan, çocuğun 15ken sen 45sin. 45 yaşında bi ergen çocuğa ne verebilirsin? Hiç.
Tam zamanı, evlen kızım. Bakma bunların dediğine de. Hepsi popüler kültürün kölesi. Modern köle hepsi dkxmsxksk
01 Yorumla- +1 yıl
Adamsın 🤌😃
+1 yılBence erken hemde çok erken ideal evlilik yaşı bence 25-30 arası olmalı
18 -21 yaşında evlenenler genelde pişman oluyorlar o anki heyecanla evleniyorlar sonra heyecanları bitiyor geriye kocaman bir pişmanlık kalıyor yinede sen bilirsin
Ve bu soruyu neden sordun buradaki yorumları dinleyecek misin çoğunluk evlenme olmaz derse evlenmekten vazgeçecek misin?00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBir insanın evlenme yaşı ortalama 27 yaş belki bu zamana kadar eşinden sen başka birilerine aşık olacaksınız evliliğin acelesine gerek yoktu senin evliliğin çok sürmez zaten tanımadığın etmediğin adamla evleneceksin adam belki alkolik belki psikopat belki uyuşturucu bağımlısı bilemezsin belki tembel hiçbir işte çalışmak istemez geçinemezsin de kusura bakma ama ailen bunları düşüneneyip seni zordan eğlendiriyorsa ailen çok cahil
00 YorumlaBu zamanda 21 yaş çok erken evet acele bi karar gibi geldi bana ama sonuçta kararını vermişsin düğünün bile belli bizede mutluluklar dilemek düşer😂 ömür boyu mutlu olun inşallah yüzünüz hep gülsün💕🙏
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 301 cevap paylaştı.
+1 yılÖnce hayatini kazanabileceğin bir bileziğin var mi kolunda? Yani bir mesleğe sahip misin onu sorgulamak lazim zira bu zamanda kocanin sırtına yük olmamak için kendi atini sürmen lazim. Bana göre erken bir yaş. Önce meslek sonra yuva bence.
00 Yorumla
+1 yılPsikolojik ve maddi açıdan hazır hissediyorsan erken değil. Evliliğin getirdiği sorumlulukların bilincinde olmanız, saygı ve sadakat de varsa neden olmasın. Bana kalırsa erken fakat bu kişiden kişiye değişkenlik gösterir
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 493 cevap paylaştı.
+1 yılKişiden kişiye değişir senin nasıl bir hayat tarzın var bu önemli. Eğer çok sosyal özgürlüğüne bağımlı bir kadın değilsen ilerde pişman olmazsın diye düşünüyorum.
10 Yorumla
+1 yılsakin evlenme yasin cok genc kendine bir is bul kendi ayaklarinin uzerinde dur ve ailen seni zorla evlendiriyorsa hic kalkisma evlendikten sonra olan senin hayatina olur git polise hic korkma onlar zaten senin barincagin yeri falanda verirler calis kariyer yap bu devirde zorla evlendirmek ne cahillik resmen
00 Yorumla
+1 yılAh kuzum kıyamam zorla evlenmen özellikle hayat arkadaşını seçme hakkını elinden almaları beni kırdı açıkçası ama bu sadece seni değil evlenirsen doğacak çocuk/çocuklarını da etkiler yüksek ihtimalle. Nişanlın nasıl biri bilemiyorum ama evliliğinizde bu bile birkaç soruna yer verir gerçekten aklıma gelen herhangi bir yol yok keşke olsa ama belli ki ikna edememişsin ki sende gelip burada bir yol arıyorsun özür dileriz elimizden bir şey gelmediği için..
00 Yorumla
+1 yılBana sorarsan erkendir 30 yaşına kadar kafa yapınız da değişir karşına belki daha iyi tipler de çıkar naçizane tavsiyem gençliğini yaşa kendini geliştir
00 Yorumla18 yaşında evlendim isteyerek severek ve şu an 8 yıllık evliyim 3 tane oğlum var çalışıyorum evimede çocuklarımada eşimede yetişiyorum önemli olan sen kendini hazır hissetmen gerisi zamana kalmış ben mutluyum inşallah Allahın izniyle sende çok çok mutlu olursun
00 YorumlaBen de 21 yaşımda evlendim zor mu evet zor yaşın getirdiği rahatlık sonrası gelen büyük sorumluluklar seni yıpratabilri özellikle genç anne olursan. Eğer gezme imkanın varsa büyük şehirde isen gezip toz hayatına bak part time kazançlar yapıp gezebilirsin Ben yaşadığım küçük ilçede bunları yapamadım ve kurtuluşu belki de evlenmekten buldum. şu an geziyorum tozuyorum keyfime bakıyorum. .:) tabii eşim benden yaşça çok büyük eğer yaşıtın biriyle evlenirsen bil ki daha zor olur bu evlilik.
01 Yorumla- +1 yıl
Yaşlı kocanmi var
+1 yılBence. Olgun bir kisiysen değil. Geçenlerde 21 yaşında bir kız ile sevgili olacaktım ama olmadı. Kabul etseydi 1 yıl çıkar Mayıs'a Nisan Ağustos gibi düğünumuz olurdu.
00 Yorumla
+1 yılkarakter olarak kendini yetişkin güçlü ve iradeli görüyor isen sakınca yok ama ben gençliğimi yaşayacağım diyorsan 28 olmadan evlenme bu süreçte sabretmek önemli
00 Yorumla
+1 yılEvlilik çok ciddi bir mesela bana soracak olursan asıl evlilik yaşı bayanlarda 24 25 olmalı çünkü düşünsene senin yaşıtların dışarda gezip tozup hayatını yaşarken sen kendini evliliğe adayıp ömrün boyunca maraton koşucaksın sorumlulukların çoğalacak çocuğun olacak ev işleri ailen akrabaların ohoo yani kendini hazır hissediyorsan öyle evlen. Evleneceğin kişiyi de iyi seçmen lazım erken evlenen insanların bir çoğu mahkemede alıyor soluğu...
00 Yorumla
+1 yılÇok güzel bir şey. Darısı başımıza. Kızlarınızı yaşı gelince hemen evlendirin diyor Efendimiz. (s. a. v) Dua et de bana da bir kısmet çıksın.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılÇok gençsin daha. Bence hayatı iyice keşfetmelisin. Bu kadar erken yaşta bu sorumluluk ağır gelebilir
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende gayet modern bir ailede yaşıyorum ve evlenmek bende isterim erken yaşta. Öyle 'geç evlen hayat yaşa' falan filan diyenler 30a gelip boş boş tribe giriyorlar. Erken evlenmek iyidir. Asıl erken evlenip hayat yaşanılır
03 Yorumla- +1 yıl
Ayn knk bn 25 im kiz yok evlencek
- +1 yıl
Kasarlarin arasından normal kış bulmak zor
- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılYemek yapmayı biliyorsan, kendini hayata hazır sorumluluk almaya hazır gibiysen Evlilik olur.
00 Yorumla Sevdigin ve seni seven dogru kisi oldugunu dusunuyor ve gecim saglayabilecegine inaniyorsan beklemek hata, herkes dogru duzgun bi es ariyor kendine
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Çok erken tabiiki , yaşıtların gezerken sen oturup çocuk bakacaksın, evde akşam yemeği yapacaksın
02 Yorumla- +1 yıl
Ben bunu bekarkende yapıyorum
+1 yılHayır, eğer kendini hazır hissediyorsan doğru yaştasın yaşın 21 olmuş 30 olmuş önemli değil hazırsan mutluluklar çiçemm 😘😘
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 545 cevap paylaştı. Yüzük takıp 1 2 sene bekleyebilirdiniz öyle iki taraf içinde daha iyi olurdu ama siz bilirsiniz mutluluklar dilerimm
00 Yorumla
+1 yılkısıtlancak bişi yoksa niye olmasın normal ev hayatı
02 Yorumla- +1 yıl
rızan dışıysa niye inşallah yazdın ne yazık ki yazardın o zaman ayrıca bu suç
+1 yılkendini her konuda hazır hissettik den sonra erken değil. şimdikden mutluluklar diliyorum.
10 Yorumla
+1 yılGezin eğlenin yurtdışına çıkın 21 yaşında evlilik ne?
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılHayırlı olsun, mutlu olun. Bana göre çok erken ama senin düşüncen önemli sonuçta
10 Yorumla Bu soruyu buraya yazdığına göre henüz hazır değilsin yol yakınken geri dön
00 Yorumla
+1 yılrızan dışında olması hoş değil onun dışında normal
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılvalla çok iyi. kıskandım seni. inşaallah bende yakın zamanda evlenirim. evlenmicen de ne olcak? kıyıda köşede milletin ağzının içine düşücen rezillik. evlen bi kocan olsun. güllük gülistanlık yaşarsın. olmadı ayrılırsın bu bekarken ayrılmaktan farklı bişe değil
00 Yorumla
+1 yılErkek için erken kız için doğru zaman bence. Erkekler daha sonra mantıklı düşünmeye başlıyor
00 YorumlaHazır hissediyorsan küçük değil ve evleneceğin kişiye güvenip seviyorsan
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 416 cevap paylaştı.
+1 yılBence cok erken 23 yasındayım hala ertlemeye çalışıyorum ne gerek varki erknden evlenmeye
02 Yorumla- +1 yıl
Hemde çok çok erken
- +1 yıl
Evett 27 ideal
Gizli Üye(25-29)+1 yılEtken tabi sen ekrenden evlenirsen erken boşanırsın beyin ne olduğunu tam anlayamazsın o yaşta
25 yaşına. Bekle bence nişanlı kal o zamana kadar iyi tanımış da olursun00 Yorumla
+1 yılerken yaşta bıkacaksın kocadan hayattan desene
00 Yorumla
+1 yılBence acele ben 25 yaşındayım ve hala da evlenmeyi düşünmüyorum.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBenim fikrim ve hayatıma göre erken ama senin hayatına göre tam ideal yaş olabilir. Sen mental ve yaşantı açısından evliliğe hazır hissediyorsan bir problem yok. Çünkü yaşam senin.
00 Yorumla
+1 yıldüğünün var artık olan olmuş bunu sormak için geç değil mi?
00 Yorumla
+1 yılYani iş işten geçmiş artık erken veya geç diye sormanın bir manası yok
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBence erken ben de 21 yaşındayım. Yeterince olgunum ama kendimi hâlâ hazır hissetmiyorum. Acele etmek doğru olmuyor bazı şeylerde. Umarım sen mutlu olursun ama dediğim gibi erken
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 794 cevap paylaştı.
+1 yılBu kadar erken evlenirsen ezilip durursun. Hele bir de çocuğun olursa tamam.
00 Yorumla
+1 yıl26 yaşıma gireceğim, hâlâ erken olduğunu düşünüyorum.
00 Yorumla
+1 yılBence bunun yaşı yok, doğru insanı var. Doğru kişiyi bulduysan mutluluklar.
00 Yorumla
+1 yılDenginse seni sevip değer veriyorsa evlen mutlu ol.
00 Yorumla- Devamını Gör (206)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yaşın oldukça genç hayatında amacını keşfedil gerçekleştirdiğin emin olmadan hayatın adına böyle büyük bir kararı aldığından emin olmalısın. Evliliğin yaşı yok tabi ki ama sorumluluk açısından erken olduğunu düşünüyorum. Önceliğin kendin olmalı. Hayattan beklentini belirlemen ne isteyip ne istemediğini keşfetmen lazım. Hayatını kazanman ve kendini tanıman gereken bir yaştasın. Evlilik ilerleyen zamanda da gerçekleştirebileceğin bir şey olduğunu unutmamalısın. Evlendiğin erkeği ne derece tanıyorsun aynı evin içinde anlaşabileceğin biri mi? Sevgililikten çok farklı olduğunu bilmen gerekir. Karşındaki kişi için de bu söylediklerim geçerli. Kendini gerçekleştirmemiş keşfetmemiş biriyse bunu birlikte yapmanız gerekecek. Hayallerinizi karşılıklı destekliyor olmalısınız. Hayat sadece evlilikten ibaret değil. Kendini tanıyamamış biri seni ne kadar tanıyabilir bunu sorgulamalısın. Sevgi aşk bir yana bir evi geçindirebilmek de devreye girecek yani ekonomik kısmını da hesap etmelisin. Umarım kendin için en doğru kararı verirsin.🙏🏼
kesinlikle ++
Çok haklısınız ama keşke elimde olan bı şey olsa ailem beni rızam dışında evlendiriyor hatta kaçmayı bile düşündüm
Ailenin seni bu evliliğe zorlama sebebi nedir?
Uygun görmüşler 😒 onlar seçiyor evlenecegim kişiyi
@GoncaÖren
Karşı gelsen ailenin tepkisi ne olur?
Karşı geldim, ağzımı susturdular