Altı ay sonra düğünüm olacak, 22 yaş evlenmek için çok mu erken?

bir ay önce çocukluk aşkımla sozlendim ve 6 ay sonra falan düğünüm olacak 😂 7 yıldır bu anı bekliyoduk çokta güzel anlaşıyoruz maddi olarak evlilik için bir sorunumuzda yok çok şükür. Gayet iyi hissediyordum kendimi ta ki bır arkadaşımla konuşana kadar. Bana yaşımın evlilik için erken olduğunu evlendikten sonra pişman olacağımi erkeklerin evlendikten sonra değiştiğini söyledi. Bu arada kendiside bekar ve biraz flörtöz biri uzun bir zamanda evlilik düşünmüyor 😂 yakın arkadaşım aslında ama bir miktar hevesim kırıldı böyle konuşunca kendimi sorguladım bı an. Sizce de erken bir yaş mı Sorumluluk alamayacak kadar?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar çok güzel geri donusleriniz oldu. Soruyu yazarken bu kadar geri dönüş olacağını tahmin etmiyordum iyi kötü cevap veren herkese teşekkür ederim ama belirtmek istediğim bir şey var ki bir çoğunuz eğitim durumumu on planda tutmussunuz. Ben okudum meslegim var çok şükür. paramedik olduğum için bölümüm gereği genç meslek sahibi oldum sadece 😂
Altı ay sonra düğünüm olacak, 22 yaş evlenmek için çok mu erken?
Cevapla