21 yaşındayım hayatımda biri yokken çeyiz dizmek mantıklı mı?

Benim şu an hiç bir şeyim yok. Hiç sevgilim de olmadı hayatımda kimse yok. Daha okuyorum 25 yaslarinda mezun olucam. Çoğu arkadaşlarım evlerinin bir köşesine eşya falan topluyor. O yüzden ben biraz gerildim gerek var mı? İnsan böyle seyler görünce geç kalmış gibi hissediyor.
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın!
Güncellemeler
+1 yıl
21 yaşındayım hayatımda biri yokken çeyiz dizmek mantıklı mı?
Cevapla