22 yaşındayım, hayatımda kimse yok. Şimdiden çeyiz almak mantıklı mı?

21im yakinda 22 olcam. Biri vardi evlilik konustu sonra birakti baskasiyla evlendi. Asla affetmiyecegim. 2 yil toparlanamadim ilk askimdi. Simdi ise yeni yeni toparlaniyorum ve diyorumki acaba ceyizimi yapsam mi ysvas yavas isede girdim. Yoksa bekle mi dersiniz? Yani bencede beklemek daha mantikli daha kimse yok sonucta ama hersey üst üste olmasin diye dedim... sizce?

22 yaşındayım, hayatımda kimse yok. Şimdiden çeyiz almak mantıklı mı?
Cevapla