Nişanı atmakla iyi yapmadım mı, nişanlım 11 bin TL alıyordu?

Yaklaşık görücü usulü tanıştığım kişi ile 4 aydır nişanlıydık toplam 9 aydır birbirimizi tanıyorduk o sanayide normal işçi idi namazında niyazında evinden işine giden biriydi. ailesi pek zengin olmadığı için, kendisi evlenmek için para biriktiriyordu , kendine cimri biriydi para biriktirdiği zaman ama biz biyere gittiğimizde istediğim herseyi alıyordu, bana altın bileklik almıştı doğum günümde flan. kendisi çalıştığı halde kendi iş çıkışı benim yanıma gelir beni eve bırakırdı. Bu zamana kadar elimi bile tutmadı. Ne zaman istesem ona ulaşırdım. Mesgul olduğu zamanlar yoktu. Tek hayatı benmişim gibi hissederdim. ama hersey bunla bitmiyormuş sonuçta lise mezunu bir garantisi bile yok. evide yok. arkadaşım dedi evlendiginiz zaman çok sıkıntı çekersiniz bak düğünü bile zor yapıyor 150 bin biriktirmiş o paraya ne yapacaksın hadi evlendin sonra nasıl geçireceksin adam 11 bin TL hayat mı geçer. gibi uzun süre konuşunca bir kaç arkadaşıma da bahsedince yüzüğü atma kararı verdim , ve bitirdim o nedenini sordu çok kötü oldu bir kaç defa eve gelmek istedi babam varken konuşmak istedi ama babama başka bir sebepten dolayı dedim oda senin kararın diyip onu eve dahi almadı. Mesajlar attı aradı. Ama 1 hafta boyunca, ama şimdi uzun zaman oldu hiç rahatsız etmiyor sizce ben haklı değil miydim yani öyle hayat mı geçer. Hem isteyen zengin insan da çok dedi annem ne diye sefalet çekeceksin dediler rahatladim
Nişanı atmakla iyi yapmadım mı, nişanlım 11 bin TL alıyordu?
Cevapla