Nişanlımın Annesi 160 Gram Altın Aldım Diye Adam Değilsin Dedi?

Merhaba arkadaşlar, 2 yıllık bir ilişkim vardı 1 yıldır da nişanlıydık. Düğün gününe yakın altın alışverişine gittik maddi durumum 100 gram altına yetiyordu. Nişanlımın annesi, asla okadar düşemeyiz dediler 4 tane 20 gram bilezik alınca gidip üstüne 80 gram set gerdanlık aldılar toplam 160 gram tuttu... Sonra yine çok az aldınız benim görümcemin oğlu 250 gram altın almış sizde alın siz niye almıyorsunuz dedi... Kuyumcudan çıktık eve işe gittim nişanlımı aradım açar açmaz bana bağırdı; kess sesini annemin tansiyonu çıkmış diyor ki git ayrıl ondan o adam olupta arkanda gurupta altın alamadı sana... Bende bu lafın altından kalmadım ve nişanı attım.. Sizin başınıza gelse siz napardınız yorumlarınızı bekliyorum 👍
Nişanlımın Annesi 160 Gram Altın Aldım Diye Adam Değilsin Dedi?
Cevapla