27 yaşında diye tanıttı kendini ve 40 çıktı. Üstelik sahte resim ile kandırdı, nasıl tepki vermeliyim?

Ben sok oldum yani.

3 haftadir konustugum ve hoslandigim oglan babamin yasinda çikti.

Adama neler neler soylemistim, bi tovbeler olsun yani. Gerçekti ama bana tanitirdigi oglana soylemistim aslinda.

Sesi de genç geliyordu, birseyden suphelenmemistim.

Ayrica 25 yasindayim. Ben dunden beri adama bir laf etmedim, o durmadan mesajla ozur diliyor ve onu oyle birakmami istemiyor. Ne yapmaliyim sizce?

Ya bi tovbeler olsun yinede, neyse midem bulandi, cevaplarinizi bekliyorum.

27 yaşında diye tanıttı kendini ve 40 çıktı. Üstelik sahte resim ile kandırdı, nasıl tepki vermeliyim?
Cevapla