28 yaşında biriyle yazışıyorum. Bana 3-5 yıl önce çekildiği resmi atmış. Bu aldatma degil mi?

21 yasindayim o 28 yaşında ama bana yıllar önceki fotoğraflarını atmış. iyi biri ama aşık değilim onunla evlilik falan da düşünmüyorum ama ben seninle evlencem diyip duruyor. Gercek resmini görünce baya fark eder yani. niye beni kandırmış anlamadim?

28 yaşında biriyle yazışıyorum. Bana 3-5 yıl önce çekildiği resmi atmış. Bu aldatma degil mi?
Cevapla