İlişki konusunda ben mi yobazım yoksa doğru olanı mı yapıyorum?

Manita bla bla car (araç yolcu bulma uygulaması) ile yanıma gelip gitti birkaç kere, bir önceki gidişinde arabada başka bir çocuk vardı ikisi de aynı yerde inmiş metrobüse kadar 10-15 dk beraber gitmişler. ben de gidene kadar beni arayıp konuşabilirdin çocukla neden gittin diye tartışmıştım.

bugün yine gitti yine başka bir çocuk vardı inmişler beraber gitmişler yine aynı şeyi yaptı. sevgisinden yana en ufak şüphem yok yılbaşını beraber geçirelim diye hasta hasta çıktı 500 km yol geldi vs bir sürü emek veriyor yani konu arkadan iş çevirme değil anlamadığım daha önce tartışılan bir şeyi şu an tekrar neden yapıyor olabilir

Sen yobazsın, güven sorunun var
Sen haklısın, aynı şeyi tekrar yapmaması lazımdı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
İlişki konusunda ben mi yobazım yoksa doğru olanı mı yapıyorum?
Cevapla