Neden bana gelince kadın bence çalışmamalı dedi de sonra hep işi gücü olan kadınlarla takıldı sizce ?

Benimle tanıştiğinda kadının çalışmasına gerek yok diyordu, evde otursun çocuğuna baksın ne gerek var diyordu haliyle tartıştık zaten bu yüzden bitti. (Bu arada işim gücüm var) Şimdide bakıyorum hep işi gücü olan, orada burada gezen tozan kadınlarla takılır olmuş. Ne değişti sizce?

Neden bana gelince kadın bence çalışmamalı dedi de sonra hep işi gücü olan kadınlarla takıldı sizce ?
Cevapla